עקבי הצאן חגי לונדין

כמאה שנים לאחר שהעלה הרב אברהם יצחק הכהן קוק את הגותו על הכתב, זרם המתעניינים בכתביו רק הולך וגובר. הרב קוק, שהיה מענקי הרוח של היהדות בדורות האחרונים, הותיר חותם על דורות שלמים אחריו; , שמשמשת עד היום עוגן לרבים, מעוררת התעניינות בקרב חוגים רחבים. משנתו של הרב קוק מתייחדת בהצעת מבט אמוני-יהודי כולל על כל תחומי החיים המודרניים והדילמות הכרוכות בהם – יחסי תורה ושלטון, המתח בין החברה והפרט, פילוסופיה, היסטוריוסופיה, פסיכולוגיה, מדע, אמנות ועוד. הגותו יצרה סינתזה מופלאה בין העולם הכללי לבין ערכי התורה ומסורת ישראל.

כתבי הרב קוק זכו למחקרים רבים ולביאורים שונים. עם זאת, בשל תוכנם המופשט ולשונו הייחודית של הרב, בעבור לא מעטים הספרים עצמם נותרו סתומים. כדי למלא חסר זה, שם לו מפעל הראי"ה קוק המבואר למטרה להנגיש את כתביו של הרב קוק לציבור הרחב באמצעות ביאור בהיר ושיטתי לכתביו, בשפה קולחת וצמודת טקסט.

בכרך זה של הסדרה מבואר הספר עקבי הצאן, שהיה ספרו הראשון של הרב קוק שיצא לאור בארץ ישראל. הספר מכיל שבעה מאמרים המעניקים מענה רוחני למשבר החילוּן שפקד את החברה היהודית (‘הצאן’) בעת ימי התחייה הלאומית (‘עקב המשיח’). מתוך דפי הספר עולה ומקורית לחייו של היהודי המאמין בעידן המודרני, משנה שעיצבה במובנים רבים את השקפת העולם הציונית-דתית, המעניקה השראה להבנת המציאות הישראלית כיום.

הרב חגי לונדין, ר"מ בישיבת שדרות ובמכון מאיר, וראש בית המדרש החברתי בקריה האקדמית אונו, הוא כיום אחד הרבנים הבולטים בביאור ובהנגשת משנת הרב קוק. מחבר “עיין ערך יהדות” (ידיעות ספרים) וסדרת “מאמרי ליבה במשנת הרב קוק”, ונמנה עם עורכי “חומש הראי”ה". מרצה ליהדות לציבור הרחב במסגרות שונות ובאתרי מדיה פופולריים.

שאל אותנו על מוצר זה
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 5 תשלומים ללא ריבית 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
  מחיר רגיל: 98 ₪
מחיר: 49 ₪
משלוח עם שליח עד הבית ב דבסט גרופ שליחויות: 30 ₪
זמן אספקה: 14 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי

חוות דעת על מוצר

אנחנו בספרי אברמוביץ ממשיכים לעבוד כרגיל במיוחד בתקופה זו , מוזמנים לבצע הזמנות באתר 

עקב העומס בחברת השליחויות צפוי עיכוב קל באספקת ההזמנות

חורף בריא ובשורות טובות